poniedziałek, 29 lutego 2016

BARDZO POZYTYWNE KARTKI Z KARTAMI DO PL

Cześć :)
Pewnie już wiecie, że Digital Paper ma od niedawna w swojej ofercie karty do PL.
Mnie to niezmiernie cieszy, bo uwielbiam wykorzystywać je w swoich pracach.
Szczególnie takie, które mają napis, albo fajną grafikę do wycięcia.
Prace, które chciałam Wam dzisiaj zaprezentować,
wykonałam z elementów wyciętych z dwóch zestawów grafik.
Jedynie tła są z papieru scrapowego.







Wykorzystałam:


Pozdrawiam gorąco!!
Kasik

 



3 komentarze:

Marzka30 pisze...

Świetne, nie wiedziałam jak robią dziewczyny takie kartki, w sensie skąd obrazki, grafiki? z których elementy wycinane są i przyklejane na kartki... Mam podobnych kilka grafik, ale nie wpadłam na to, żeby ich w ten sposób użyć. Ale mi Kasiu oczy otworzyłaś :) dziekuję
ps. co znaczy kartki z kartami do pl?

Kasia pisze...

Dzięki Marzenka :) Kartki z kartami do PL to właśnie kartki w których wykorzystałam elementy wycięte z tych kart. PL czyli Preject Life.

Arleta pisze...

świetne