niedziela, 10 listopada 2013

Wyzwanie listopadowe

Witamy szaro-buro, czyli jesiennie!

Powaliła nas liczba Waszych prac zgłoszonych na wyzwanie Tupot Małych Stóp.
Jesteście absolutnie NIESAMOWICI!
Bardzo przyjemnie ogląda się tak różne podejście do tego samego tematu.
Dziękujemy Wam serdecznie za wszystkie prace!

A tymczasem...
WYNIKI wyzwania październikowego:

1. miejsce i trzy grafiki od Janet przypadły w udziale...
aALOSHA

2. miejsce i dwie grafiki do wyboru otrzymuje...
aNOVINKA

Zaś 3. miejsce wskazał random.org
i możliwość wyboru jednej grafiki od Janet zdobyła...
aRENATA z CRAFTcownia

Zwyciężczyniom gratulujemy wygranej i przepięknych prac!!!
[po nagrody piszcie na maila digitalpaper@op.pl]

********
W listopadzie zapraszamy Was na wyzwanie, którego tematem jest...

MÓJ ROWER



Zasady wyzwania:
1. W ciągu 3 tygodni zrób pracę zgodnie z tematem wyzwania.
Nie trzeba użyć grafiki Janet, choć gdyby została wykorzystana, byłoby nam bardzo miło :)
2. Poprzez mały przycisk na końcu tego posta dodaj link
bezpośrednio kierujący nas do Twojej pracy.
3. Koniecznie pokaż na swoim blogu banerek do aktualnego wyzwania!
Niech i inni dowiedzą się, że  u nas trwa świetna zabawa!
4. W drugą niedzielę następnego miesiąca zajrzyj do nas koniecznie,
by zobaczyć, kto wygrał wyzwanie.

Zwycięzców będzie trzech.
Dwóch pierwszych wybierze w głosowaniu Janet i jej Grupa Projektowa.
Trzeciego zwycięzcę wylosujemy spośród pozostałych uczestników wyzwania.

Nagrody:
1. miejsce ---> trzy grafiki od Janet (do wyboru)
2. miejsce ---> dwie grafiki od Janet (do wyboru)
3. miejsce ---> jedna grafika od Janet (do wyboru)

***
Oto prace naszej grupy projektowej:




Zapraszam do wspólnej zabawy!
Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

Karteluszki Reni pisze...

Witam, w wyzwaniu październikowym 3 m zajęła RENATA, ale która? Bo zgłosiły się dwie z tego co ja widzę. Pozdrawiam :)

Magda Tomaszewska pisze...

Pięknie dziękuję za wyróżnienie :) Jestem mi niezmiernie miło tym bardziej, że pierwszy raz brałam udział w wyzwaniu Digital paper by Janet :) Pozdrawiam cieplutko i gratuluję wszystkim wyróżnionym osóbkom :)

Magda Łuczak Art pisze...

Dziękujemy za zwrócenie uwagi :) Już doprecyzowane, która Renata :)

Unknown pisze...

Ekstra temat na wyzwanie!!! Dostawiłam ;) już swój rower.

Alosha pisze...

Jupiiii! Bardzo, bardzo dziękuję! To dla mnie ogromne wyróżnienei zostać docenionym przy TYLU cudownych pracach! Gratuluję Novince i Renacie :)

Alosha pisze...

A nowy temat fantastyczny, inspiracje cudowne, postaram się dołączyć! :D

joolaa pisze...

się cieszę, bo akurat mam rowerek zaplanowany do publikacji :))

Natka pisze...

Zachwycające grafiki! Piękne prace! Może i ja spróbuję...

Renata pisze...

Dziękuję. Ale radocha!

Renata pisze...

Dziękuję. Ale radocha!